Belaunaldi-erreleborik eza, tokiko merkataritzarentzat berehalako erronka

Publicado

Bizkaian, tokiko merkataritza, neurri handi batean, gure lurraldean errotutako familia-enpresek osatzen dute. Enpresa horiek, urteetan zehar gure tokiko ekonomiaren funtsezko zutabeak izan direnak, orain arazo global bati egin behar diote aurre: lema bere gain hartzeko prest dagoen belaunaldi berri baten gabeziari.

Tokiko merkataritzak aurre egin behar dion arazo horrek enpresa horien jarraitutasuna mehatxatzeaz gain, ekonomiaren funtsezko eragile bat ere arriskuan jartzen du.

Orduan, nola egokitu daitezke gure saltokiak, gure udalerrietan eta haien tokiko nortasunean hain errotuta daudenak, garai berrietara eta belaunaldi aldaketetara? Nola erakar eta atxiki dezakete enpresek talentu gaztea gero eta lehiakorragoa eta globalizatuagoa den ingurune batean? Nola transmiti diezazkiokete familia-enpresaren ondarea eta balioak enpresa-liderren hurrengo belaunaldiari?

CECOBIren ustez, konponbidearen funtsezko zati bat enpresek belaunaldi gazteenen errealitate eta behar berrietara egokitzeko duten gaitasunean datza, baina euren nortasuna galdu gabe. Horrek esan nahi du ideia berriekiko eta lantaldeen kudeaketan ikuspegi berriekiko jarrera irekia izatea.

Irakurri informazio osoa CECOBIren webgunean.
 

Esparru sendoa
 

CECOBI, CEBEK, FVEM, ASCOBI-BIEBA eta AVEQ-KIMIKA enpresa-elkarteekin batera, ekinBarri laguntza-programaren buru da. Esparru sendo eta egituratu baten bidez egiten du, Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko Sailaren talentua garatu, fidelizatu eta erakartzeko estrategiaren arabera, Bizkaia with the talent markaren zati gisa.